SJUKA JAG

Jag är sjuk väldigt ofta vilket många klagar på osv. Och tror ni själv att jag gillar att vara sjuk?
Isf tror ni fel.. Visst finns det både positiva och negativa saker med att vara sjuk, men allra
mest negativa.

Dem negativa sakerna
- Att inte kunna vara med kompisar
- Jag får inte träna fotboll
- Jag får inte idrotta alls
- Jag missar jätte mycket iskolan
- Jag glider ifrån mina vänner
- Jag blir sur och grinig
- Får inte vara i solen lika mycket när jag är sjuk
- Jag blir jätte trött och orkar nästan ingenting
och det finns så mycket mer som är negativt!!

Dem positiva sakerna
* Jag får sova länge
* När jag inte har feber får jag iaf sola när jag är hemma


HILLESJÖN, VÅREN 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0