PLUGG/STÄD/HOCKEY/BAK-VECKA

Blir en jobbig vecka men samtidigt jävligt rolig! Ska städa övervåningen, iaf mitt rum och
toan. Jag tänker inte städa gästrummet osv, inte min sak tycker jag. Men jag lär även
plugga den här veckan, väldigt mycket och samtidigt ska jag på min prins tre matcher.
Är ju bara fyra matcher kvar och jag tänker gå på alla fyra, måste ju stötta nu!
Blir en jobbig vecka som sagt men fan vad roligt det kommer bli ändå! På söndag äre min dag!
Lär ju baka också, woooow. Jäktigt jäktigt!

måndag: plugga på fm, städa lite sen, kanske baka också, får se.
tisdag: skolan, städa, plugga
onsdag: prov i matte, baka(?), Victors match
torsdag: städa, baka, plugga (har ingen lektion)
fredag: Victors match, färga håret
lördag: främmande!
söndag: FYLLER ÅR, åker till Falun och hejar på Victor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0