MOTGÅNG OCH MEDGÅNG

Just nu är jag som ett berg, det går upp och ner - som motgång och medgång. Endel stunden kan
jag sätta mig ner och bara gråta, gråta och det känns som jag aldrig ska sluta gråta. Jag har inte
mina känslor under kontroll just nu, har inte haft det på länge. Jag säger åt folk att dom ljuger
fastän att dom kanske inte gör det, jag är helt enkelt osäker.

Jag har inte varit en osäker person förut, snarare tvärtom - självsäker. När man har tappat den
och gått över till andra sidan så saknar man den, men vet inte hur man får tillbaka den. Jag vill
få tillbaka min självsäkerhet, mitt självförtroende. Hur ska jag göra för att det ska gå? TIPS?

Det jag vet att jag ska göra är att börja gå ut och gå (det gör jag redan) och även springa när
jag mår bra! Kanske börjar gå på gym, vem vet. Men aaaa, vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0