MINISHOPPING.

När jag var på stan igår så funkade inte automaten där jag skulle sätta in pengar och jag hatar
att gå in på banken och göra det så jag sket it och har pengarna hemma tills nästa gång jag
ska till stan. Iaf så passade jag på att gå runt i affärer och jag hittade ett par skiiit snygga shorts
men orkade inte prova dom eftersom att jag hade så mycket kläder på mig. Så provade bara
tröjor! Och hittade en jätte söt tröja som jag tänkte kommer passa bra i sommar!

Topp, Gina tricot - 199 kroner!
Provade även en blå, jätte söt typ blus men den passade inte sååå bra. Tänkte köpa den
också men jag tycker det är svårt att köpa kläder när jag inte har någon med mig som kan
dividera om jag ska ha den eller inte haha! Men ska nog på stan i helgen med prinsen!
LÖRDAG - jajamen, blir nog så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0