FREDAG

Tjaaaaaaaaa.
Vaknade åtta för då gick V och åt frukost, så traskade ner lite sött till honom och satt där iaf
medans han åt. Sen gick jag upp, kollade på nyheterna. Va äre som händer i världen?
Stackars folket i Japan, skänker mina tankar till er..

Iaf, så vaknade jag upp vid tjugo över tio sen igen. Kollade på våra bästa år och somnade om.
Sen runt tolv vaknade jag av vääääärldens skrik. Mammas man är henne p.g.a. ryggskott, så
jag fick rusa ner. Då låg han på golvet och kom inte upp, så jag hämtade kryckorna, hjälpte
han till soffan och hämtade vatten. Duktig tjej!
Sen traskade jag vidare in i duschen, provade ett nytt schampoo - suveränt bra! Har använt
syoss förr och nu va det nå annat nytt hårstiles grejs, skit bra iaf!

Nu ligger jag i soffan, väntar på skidskytte och en trött mamma. Så ska jag väl packa och äta
lite innan jag åker ut till Annelie i Hille. Hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0