DAGEN FORTSÄTTER

Hejsan!
Nu ska jag fixa mig lite innan jag ska äta och sen tänkte jag hinna med att gå på stan en stund
innan Annelie hämtar upp mig på stan. Ska även sätta in pengar på kortet, inte bra att pengar
ligga löst! Så idag kommer nog ett av mina presentkort att komma till användning eftersom att
jag hittat två tröjor som jag vill testa - och när det testas brukar det oftast köpas! HAHA.
justja, båda mina vinterjackor är skitiga så jag lär ha Victors haha. Den blir nog liiiite stor men
det får jag leva med, tänker inte gå i vår jacka på hockey för då fryser jag ihjäl!!!
Men nu lär jag kissa och fixa lite. Hörs senare bloggelibloggen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0