15 MARS

Haft en förjävlig natt rent ut sagt. Innan jag la mig mådde jag rent ut sagt SKIT, febern
steg fort som attans. Fick 39.8 typ, så jag frös som en idiot och skakade sketna mycket.
Så tog jag alvedon och la mig, eller ja.. la mig och la mig, låg ju hela dagen..
Så vaknade jag utav att jag svettades, sen blev de bra ett tag, vaknade utav att jag lära
ta nässprej typ tre ggr.. Så får ja ont i ryggen för att jag sover på madrass och dessutom
så vaknade jag utav att jag frös sen också.. IDIOT NATT..

Så fick jag dra ur tvn också för tvn lyser eller ja, knappen på tvn lyser så det rinner i
ögonen fastän att jag blundar. As konstigt! men nu äre iaf en ny dag och livet leker, inte...
över 38 nu också och fan vad jobbigt det är.. V fixar iaf min dator idag iskolan så får hoppas
jag kan jobba? Men klarar liksom inte av att sitta vid datorn så mycket. Blir typ ett-tre inlägg
om dagen, högst. Men nu ska jag vila igen. Ögonen rinner som tusan. BYE

18 ÅR OM 12 DAGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0