GODMORGON

Gårdagen efter Easy A.
Jag började kolla på Letters to Juliet - vilken film!! ni måste bara se den, såå bra.
Spännande, bra, romantisk - gaaaa. Galet va den va bra!
Ni måste sen den, lova???


Efter det så åkte jag och pappa till min träning så provade vi ut overaller - ska ju köpa nya
för nu äre ju bort med huge saker och in med brynäs saker. Gick ganska snabbt, sen blev
det hem och vila igen. Sov ett tag!!
Så när Vicke kom satt jag med han när han åt och sen somnade jag vid tio. justja, såg faktiskt
landskampen igår också - haha, va faktiskt bra!!

Idag/Natten till idag!
Natten har varit en plåga, har vaknat av att det gör skit ont i halsen och av att febern har
stigit. Har även mått illa så har sprungit som en fjant mellan toan och sängen.
Nu ligger jag i soffan, nerbäddad - tee vindruvor isvatten och halstabletter - yummie?
Ska iaf kolla på en film nu innan jag somnar en stund igen. Hare bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0