FILMMYS

Vindruvor i en skål, ska koppla in datorn i tvn så blire filmmys. Skönt!
Juste, glömde berätta hur det gick hos sjukgymnasten igår. Nyfikna? Såhär gick
det iaf. Gick faktiskt bra! Ryggen så mycket bättre ut så nu äre full träning som
gäller. början från och med imorgon med att träna först och främst på en
såndär stor boll. Har fått lite övningar så tränar hemma då.
nästa vecka ska jag till han en-tre gånger och träna, plus träna hemma.

fick även veta att det är bättre att jag gymar än simmar på idrotten nu i tre
veckor så det blir gym med rehab för ryggen. meeeen jag får spela fotboll.
såååå bra! glad tjej :D haha.
men nu ska jag kolla film,pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0