IRRITERAD BRUD

Hejhejhej. Nu ska jag skriva av mig för jag är såå arg att jag spricker snart.
Mitt älskade Frölunda har sabbat min hockeysäsong, helt jävla totalt. Jag har fan hållt
masken hela säsongen ut och nu är dags att masken åker av. När man förlorar emot
skit lag som Södertälje, då måste fanimig något hända.

Och då ska inte saker hända som redan hänt. Jag fattar inte hur man inte kan låta
Calle Klingberg spela istället för Pebben, fan asså. Vad ledde det till? Jo, Calle var så
klart missnöjd och lämnade oss. Förstår han fullt ut för han är fan så mycket bättre
än pebben som inte presterat ett skit i år.

Skulle kunna byta ut halva laget, kanske ännu mer emot nya gubbar. Fan alltså!!
Så arg så jag kan gråta.. Irriterad irriterad irriterad!!!
Inge ont om Lill-Kenta man vafan.. Vore det fel att byta lite i kedjorna? Kanske få
det att fungera? Nejnej, du kör med samma sak, om och om igen - det funkar inte
inse. SNART ÄR VI PÅ KVALPLATS!!! Med laget vi har på pappret ska vi vara minst 3-4...

jag kommer inte släppa mitt frölunda för den här skit säsongen men ärligt så
känns allt åt helvete nu. Fan!!! IN med lite unga goa FRÖLUNDAgrabbar och
få det att fungera. Ta inga gamla avdankade gubbar, dem är inget att ha längre.
därför dem är avdankade!!!!!!

hejdå, nu ska jag dampa på mamma istället eller nå hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0