SKOLAN

Måste verkligen skriva av mig lite, jag mår så jävla dåligt över skolan. Önskar det gick en dag utan
att jag kunde tänka på skolan eller få höra massa tjat om skolan! Har legat efter med jobb iskolan
sen 2007, förra året - 2010 gjorde jag ett eget val att gå om första året på gymnasiet för att jag
låg efter för mycket och nu ligger jag efter nästan lika mycket igen, ärligt så orkar jag inte mer!
Är så less på att vara sjuk och samtidigt få höra massa tjat, som att jag inte vet att jag ligger efter?
Ibland vill jag bara hoppa av, slippa ett moment i livet som gör mig så sjukt stressad att jag aldrig
kan tänka på mig själv och vad jag vill göra med mitt liv!

Är bara så sjukt less, önskar att alla i min omgivning kunde förstå mig - skolan är inte mitt första
mål i livet. Mitt första mål i livet är att ta mig ur den här jävla skiten med alla sjukdomar, jag orkar
inte sakna allt som jag vill göra. Ingen förstår hur jävla jobbigt det är att inte kunna spela fotboll!
När jag väl spelar så mår ja så jävla bra så det finns inte, jag spelar i typ en månad sen slår hela
jävla sjukdomen tillbaka - är så sjukt jävla less att jag bara vill ligga i sängen och aldrig kliva upp
igen..

Jag vill vara frisk, jag vill spela fotboll - jag vill Leva livet!!!

Kommentarer
Postat av: Tobias Morell

det är så sjukt synd om dig gumman :'( :( <3

2011-04-13 @ 16:03:36
URL: http://morell.blogg.se/
Postat av: Tobias Morell

alla har rätt till att få leva livet :( tkr synd om dig! <3

2011-04-13 @ 16:04:36
URL: http://morell.blogg.se/
Postat av: Hanna :)

fin blogg!

haft en bra dag? :)

2011-04-13 @ 18:09:55
URL: http://hannniss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0