PROMENADMYS

Är nu inkommen ifrån en kort men mysig promenad med massa skratt. Victor behövde posta ett
brev så vi bestämde oss för att ta med Ida (min lilla katt) i kopplet och visst funkade det bra!
Hon njöt av varje sekund men så gick vi förbi ett hus där det var en hund, så jag fick plocka upp
henne - då morrade hon åt hunden sen sprang hon hemma och fick stor svans. Haha, min gofia!

Nu är jag iaf hemma igen, trött efter att bara gått fram och tillbaka till postlådan vid bussplatsen.
Så har lagt mig i ryggläge i soffan tillsammans med Victor, Ida ligger i en stol och tvättar sig.
Minsta lilla smuts i pälsen eller under tassarna så tvättar hon sig i timmar!! Men nu ska jag vila,
PUSS!!

Ibland har jag fått höra att det är djurmisshandel att ha dom i koppel som hundar, vilket jag
tycker är helt sjukt. Vad tycker ni? Är det fel att ha katter i koppel eller inte? TELL MEE!!


sommaren 2010.


Kommentarer
Postat av: angelica; photo&FASHION ♥

hihi nej :D vad gör du?

2011-04-13 @ 16:16:28
URL: http://onlyangelica.blogg.se/
Postat av: angelica; photo&FASHION ♥

tack :D haha va skönt, jag väntar på min pojkvän <3

2011-04-13 @ 18:05:30
URL: http://onlyangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0