DAGEN FORTSÄTTER

Har nu kommit hem ifrån lite shopping, har köpt ett objektiv! Blev dock inte ett canon men köpte
ett exakt likadant i ett annat märke som fungerar på min canon! Blev kanon iaf! Kan lägga ut
bild och sånt sen på objektivet. Gick även in på en djur affär, blev dö kär i en kanin och sa att
jag skulle köpa den - var liksom ödet. Har aldrig förut varit med om att en kanin har kommit
fram och nosat på en i affären men det gjorde den, en svart hona. Skit sööt!
Men fick inte köpa henne för mamma så blev jätte arg, för det var verkligen som ödet. Men aja,
sen åkte vi vidare till affären och sånt, handlade lite mat.

Nu har jag ätit middag med min sambo & vi ska mysa ner oss framför tvn en stund. Har jätte ont
i bihålerna så börjar tro att jag har bihålsinflammation, bara att hålla tummarna på att det inte
är det. Eller hur? Jaja, nu ska jag kika tv med prinsen. PUSS


Senare ikväll ska jag färga håret också, ni som har sett mig nu vet ju att jag har ljusbrunt med slingor i,
men nu har jag köpt typ gyllenbrun färg - så blir det ju lite ljust med slingor lite här och där hoppas jag.
Men hoppas det blir bra nu också!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: det blir nog vila för min del. Jag tror att söndagar är till för att ladda inför kommande vecka ^^ Vad ska du hitta på i veckan?

2011-04-10 @ 16:19:59
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: angelica; photo&FASHION ♥

söt bild(:

2011-04-10 @ 18:18:37
URL: http://onlyangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0