A-A-AMIGO

Har varit iväg och lunchat, tänkte beställa hem från en pizzeria men jag gick till närmaste pizzerian till
slut iaf - Amigo! Där åt jag kebab med pomfritt och fick dessutom sällskap av en kille som jobbar där.
Super trevligt vare, slapp man sitta själv haha - plus att jag slapp duka undan för det gjorde han åt
mig - pluspoäng åt Amigo. Direkt efter gick jag in på ica, köpte munkar - så ska Victor få när han
kommer hem, gud så snäll jag är! Glömde dock att köpa räkor men det ska mamma göra åt mig så
imorgon blire ägg&räkmacka till lunch :)


Kommentarer
Postat av: J

Sv: Det var ju skönt :)



Har inte sett det nu på en vecka så vet inte riktigt vad som hänt... Men håller med, Madde är rätt tråkig!

2011-04-26 @ 15:09:12
URL: http://jensikan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0