SÄNGEN - CHECK



Söta va? I vinter blir det ett årsen denna bild togs, aaw. Tiden går så grymt fort!
Matchen gick åt helvete för Gefle idag tyvärr. Tre viktiga poäng borta! Känns pissigt.
Kallt var det också, himla rusk väder. Hade fan tights + jeans, sen linne tre tjocktröjor +
en vinterjacka. Borde man frysa då? Nej!! Hade faktiskt mössa halsduk och vantar också.
Nåja, nu väntar sängen. Ska lägga mig och vänta på att min goseplutt kommer!
Är ledig imorgon ja, så jävla sköönt :) natti natti pussgurkor ♥
--------------------------------------------------------------------------------

svarar på kommentarer imorgon mina kära läsare


Kommentarer
Postat av: nicole

å jag ska också soova snart haha :)



/shoppaholly

2010-09-27 @ 22:54:29
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken mysig bild :)

2010-09-28 @ 10:47:12
URL: http://jlunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0