KÄRLEK VAREJA!

Vad heter ni? Annah & Victor
Hur träffades ni? -  började prata genom typ internet, sen träffades vi på stan.
Hur länge har ni varit tillsammans? 14 månader och 7 dagar
Är ni förlovade? nej!
Bor ni ihop? typ, sover hos varandra jämt iaf
Har ni barn? nej
Har båda körkort? nej
Isåfall, vem kör bäst? Blir nog Victor sen iaf haha
Kommer du ihåg eran första kyss? Haha, jaaaa :D
Vem är äldst? Victor
Vem fyller först på året? jag!
Vem är längst? Victor
Vem sjunger bäst? Victor, ingen tvekan!
Håller ni handen i stan? ja, oftast iaf
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? nej inte direkt. men Victor visste allt
om mig typ haha.
Har ni något gemensamt? jarå, men självklart har vi egna intressen också :)
Blev du kär i första ögonkastet ? jajamensan, eller ja. intresserad iaf! sen växte ju
känslorna och blev större.
Har ni något speciellt datum ni alltid kommer minnas? alla är speciella!
Har ni någon speciell låt? njae, inte direkt.
Har ni stora framtidsplaner? nja, alltså. vi brukar prata om framtiden iaf
Isåfall, vad? jag försöker få Victor att flytta till göteborg med mig haha
Har ni gråtit i varandras armar? jo, fast mest jag i hans
Har ni varit utomlands tillsammans? nej, men nästa sommar, dåni!
Vilket är erat bästa minne? alla minnen är bäst!!
Vem lagar bäst mat? JAAG!
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
inte iskolan
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? jo ganska.
Blir du lätt svartsjuk? alltså, de beror på. så njae
Brukar ni bråka? inte direkt. mest skojbråk haha
Ringer eller Sms:ar ni mest? smsar, är ju med varandra jämt typ, så vi smsar
typ bara iskolan haha
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? allt hos min man är vackert!
Brukar nån av er prata i sömnen? ja, eller. jag brukar! haha
Vem av er har dåligast temperamet? victor haha
Vem av er är mest romantisk? oj, haha. vetinte faktiskt
Till sist, när blev ni tillsammans? 8/7-2009 :)


jag älskar dej Victor, min Victor


Kommentarer
Postat av: nicole

Söt bild :)



/Shoppaholly

2010-09-15 @ 17:16:29
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: vickan

fin blogg:d

2010-09-15 @ 17:38:25
URL: http://vickany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0