HEJ KÄRA LÄSARE



Hej mina gooa läsare! Förlåt för att jag haft ett blogg break. Eller kan man kalla det så?
Har inte bloggat sen igår kväll i alla fall. Min dag började med att jag tog mig till bibblan
med klassen där vi hade en helt onödig uppgift och sen slutade jag klockan elva.
Gick vidare ner på stan där jag åt med några brudar i klassen. Så passade jag på att hänga
undan en jacka eftersom jag inte hittade några jeans och skjortan/blusen jag ville
köpa var slut. Såååå tråkigt! Men så är det i alla fall.

Efter stan åkte jag hem tillsammans med min underbara pojkvän. Vi myste med film
och middag tillsammans. Nu har han åkt iväg på träning tyvärr. Så nu ligger jag i sängen
helt uslagen och ska kolla på Alla vi barn i bullerbyn, mysigt va? :)

Kommentarer
Postat av: andré

stilig tjej ^^

2010-10-03 @ 00:35:04
URL: http://andrevanhalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0