SLITEN TJEJ?



Hade en liten mysig tråk dag iskolan, men med min solstråle Lina så får dagen ändå alltid en
tumme upp. Åkte hem vid tolv, där fanns min Victor i typ två timmar innan han åkte på
match. Nu har jag sovit en stund och försökt äta. Känner mig jätte sliten och trött. Antagligen för
att jag inte tränat riktigt på två veckor. Känns trögt! Men jaja.. Finns inte mycket man kan
göra åt det just nu. Ska krypa ner i sängen till en film nu. Imorgon väntar matte i skolan
sen mat på stan med min tummen upp tjej! PUSSSSHEJDÅ


Kommentarer
Postat av: elin amour [onefabulous.blogg.se]

Nä jag har bara tagit det lugnt :D

2010-10-19 @ 16:55:18
URL: http://onefabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0