GICK KANONERS



Hejsan! Efter att jag kom hem igår efter mötet så myste jag med mamma framför tvn.
Sen kom Victor hem och vi myste lite innan vi somnade. Nu har vi i alla fall vaknat igen och
har kollat på våra bästa år. sååå, nu ska vi sätta in en bagett i ugnen och äta! mumsigt va?
Låter i alla fall kanon gott tycker jag. Såja, nu lär jag kila och mysa med Victor innan han
åker till skolan den tråkmånsen hihi. Själv är jag ju ledig idag ;)
---------------------------------------------------------------------------------

Mötet igår gick kanon, älskar min brudar. BIG LOVE!!!!!!!!!
I alla fall så fattade jag att det inte funkade att kommentera mitt inlägg igår. Tråkigt!
Men jag hoppas det funkar nu igen. konstigt att det bara slutade funka :o
aja ska kila. pussssssssss


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tack snälla! vad glad jag blir :)



Hoppas din dage är super! :D



Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se

2010-10-05 @ 13:51:42
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0