ALLDELES FÖR DÅLIGT..


Hejsan! Förlåt för dålig uppdatering.. Men i onsdags somnade jag direkt efter
Zorro och i torsdags hade jag en mysdag med min pojkvän. Igår så hade jag en
bra dag iskolan för bästa Lina började i min klass. Efter skolan skyndade jag mig
hem och packade, åkte till pappa. Jag och Victor hade 15 månader och därför blev
det mys på kvällen när han kom hem.

Nu är det lördag och pappa ska firas, han fyllde år i onsdags.
Så jag har uppdaterat jätte dåligt och denna helg kommer nog inte uppdateras så
mycket bättre tyvärr.. Men jag hoppas ni fortsätter besöka.
Nu ska jag fixa mig innan främmandet kommer. PUSSS

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kikar in!

Härlig blogg du har och vilken söt bild på er =)

Allt bra?

2010-10-09 @ 12:04:27
URL: http://mammz.blogg.se/
Postat av: Felicia

haha visst :D

2010-10-09 @ 14:24:21
URL: http://ffelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0