VILKEN MÅNDAG.

Vaknade, trött som ett as efter knappt 6 timmars sömn. Huvudet
snurra och blodsockret kändes som typ, nolll. SÅ sa mamma att dem
behövde försträkning på hennes jobb, så ja åkte dit och tog ledigt ifrån
skolan för min hjärna har ändå inte fungerat idag och ja har knappast
kunnat sitta vid en dator så som jag mått idag. men ja, det gick bra
där iaf och det känns bra att komma dit på apu sen med Gurra.

Imorgon väntar skola.. Inte jätte taggad men det är ett måste i alla fall.
tur att Lina är där, annars hade jag nog aldrig orkat.

och allting med detta att jag inte sovit hade med gårdagen att göra
så sjukt less..
Fotbollsträningen var bra, men jag är inge bra osv.
Aa så kom ja hem och skulle skriva klart mitt träningsprogram och
knäppa kort på Victor när han gör övningarna - så ja gjorde det.
Aa, så när ja ska sätta in bilderna förstörs allt typ så höll de på och
psyka mig så jag bröt ihop sen när de väl blev klart funakde det inte
och lämna in. pissssssss! aaa, hejsvejs från en leesss brud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0