KANON DAG?

Vaknade, åt frukost med min poängkung och sen började baket -
pepparkaksbaket. Kanon mysigt har det varit! Mamma gjorde även
ett pepparkakshus bredvid, pysmys med jul ju. Man glömmer så lätt
hur underbart bra det faktiskt är! Har även pyntat lite idag, men
inte alls mycket. Imorgon blir lite pyntning i mitt rum.
Efter detta åkte jag iväg på träning med bästa brudarna, blev en
gris träning med massa fys och avslut med fotbollsmatch. Kanon!

Dock är min rygg helt död men jag hoppas den hålls hel.
Vore ett helvete om den ska ställa till allt som jag kämpat
för nu. Fan, måste gå måste!

Avslutar detta inlägg med att säga; Fortsätt rösta, ni är bäst.
Klicka här för att rösta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0