TVÅ DAR I ETT

Gårdagen, Söndag 19/12.
Igår vaknade jag, fixade lite och åkte ner på stan med Victor för
att inhandla lite julklappar. Hittade en julklapp åt båda min små bröder
och en åt pappa&sara. Så på tisdag eller onsdag får jag åka ut med
mamma och kolla på lite mera. Får se hure går!

När vi kom hem så åt vi, sen fick febern fart. 38 bara sådär! Uscha..
Blev lite handbollstittning, en förlust men kanon insats utav damerna.
Åkte sen hem till mamma.

Dagen, Måndag 20/12.
Mamma ringde skolan, dem tyckte ja ska vila resten av veckan
så att jag inte är sjuk så nu fåre bli så helt enkelt. Vilar i soffan
nu. Ska nog ta på en film om en stund.

Tänkte göra ett inlägg direkt efter detta där jag skriver om två
dagar eftersom att jag inte gjorde det igår :) Kanon va?
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0