RYGGEN FICK TA STRYK

Hemma efter ett rent kaos(?) på GT. Ja, det slets i tröjor och folk var
nästan galna haha. Men jag kom iaf hem med två tshirts. En ska jag
nog ha på julafton!! Ska testa nu vilken som blir snyggast till kjolen :)
Hoppas på att det blir snyggt iaf! Annars kommer dem alltid till
användning i skolan eller någonting ändå. Men ni ska bara veta, när
vi varit där i ca. tio minuter så sjönk ryggen - direkt. Kändes
som ryggen skulle gå av, så nu ligger jag i sängläge och ska sova.
Den ni, inte varje dag det inte!! Godnatt hörs imorgon :)


nu ska min rygg och jag dö ett tag för ingen har kunnat massera den med
mina krämer... Vicke väcker mig väll runt tolv och göre, hoppas ja!!
har sjukt ont så denna bild får stå för plågan.. NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0