NYÅRSAFTON

Tjenare alla glada och goa bloggläsare!
Förstår att många är taggade inför kvällen? Jag är inte taggad, jag är super
trött. Så nu medans Victor ska skotta taket så ska jag vila en stund.
Runt fyra-fem tiden så kommer Lina och Dennis hit, kanoners ju! Blir en
bra kväll/natt, vad jag tror iaf :)
Men jaa... Uppdaterar lite senare. NU ska jag somna till piff och puff sen duscha
lite. Men vi hörs ju sen, right? Bilder kommer säkert imorgon också.

Till alla er som inte kan gå ut pga en skada eller för att ni helt enkelt
inte har något sällskap, hoppas ni får en bra kväll ändå. Jag ska tänka på er
lite extra i år på tolvslaget, det lovar jag. STOR NYÅRSKRAM ♥


jag vet iaf vem som får min nyårskyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0