DAG 7 - MIN BÄSTA VÄN/VÄNNER

Min bästa vän/vänner...

Jag drar egentligen alla vänner över en gräns för att jag alltid har haft svårt
för att öppna mig för andra. Har haft många som jag kallat för bästa vän men
ändå bara glidigt ifrån nu.
Men för mig är en bästa vän en vän man har roligt med, gemensamma
intressen, kan prata om allt med varandra osv. Och jag har en sån två, det är
Lina. Hon och jag pratar om allt, skrattar alltid och gör saker som vi tycker
om tillsammans. Sen har jag även Carro, fastän det var tusen år sen vi var
med varandra. Men hon är iallafall en som står mig djupt in i hjärtat.

Men Lina, det är den som står mig allra närmaste - världens bästa tjej ♥

Kommentarer
Postat av: caroline

MÅÅSTE ses snart, vart ju inget i helgen som va. Men nu i helgen kan jag! :)

2010-12-15 @ 14:31:25
URL: http://carolinefotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0