DAG 2 - OM TIO ÅR VILL JAG

Om tio år vill jag.....
fortfarande kunna spela fotboll, älskar det verkligen. Samtidigt vill jag
jobba på ett jobb som jag trivs med - alltså ha en stadig inkomst. Även
så vill jag ha börjat med att bilda familj, vill ha två barn innan jag fyller
29 i alla fall. Vill inte vara en gammal mamma, haha.

Mitt dröm jobb när jag var liten var att vara modell, men just nu skulle
jag trivas med att jobba med barn. Kanske vara idrottslärare eller
jobba på fritids/sex års. Vore något de! Skulle även vilja föda upp
raskatter, älskar verkligen djur - speciellt katter.

Men jag kommer inte orka att läsa vidare direkt efter skolan utan tänker
försöka jobba något år emellan. Vore ganska skönt eftersom jag är
jätte skoltrött samtidigt som jag är sjuk väldigt ofta.

Men om tio år hoppas jag att min kropp mår bra nog för att kunna jobba,
försörja min familj och bara ha ett underbart familjeliv.
Även spela lite fotboll som sagt! Förhoppningsvis är jag även gift :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0