DAG 18 - MIN BÄSTA FÖDELSEDAG

Min bästa födelsedag...
Oj! Jag har många bra födelsedagar men det är ganska svårt för mig att välja
vilken jag tycker bäst om eftersom mina föräldrar aldrig firat mig tillsammans.
Eller jo, förra året. Men då var jag sjuk så det var ingen höjdare!

Men jag minns när jag fyllde 3-4 år. Jag hade önskat mig en cykel. Ja tror att
det var lov för jag, mina två storebröder och mamma satt i svarta soffan. Det
plingade på dörren och pappa kom in, med ett stort paket. Det var en cykel, en
röd cykel med vit sadel. Den var sååå fin, jag var sååå stolt och glad.
Jag ville genast prova den men det var ju fortfarande lite snö ute eftersom att
jag fyller i Mars. Så min storebror sa "sätt dig på cykeln", så sköt han på i
bak och skjutsade mig runt runt i huset. En födelsedag som jag aaaaldrig glömmer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0