DAG 14 - VEM VILL JAG HELST..

Vem vill jag helst byta utseende med...
Say what!??! Haha.. Nej men ärligt så brukar jag inte tänka på att
byta utseende för att jag är nöjd med att vara jag. Inte för att jag är
självgod eller någonting utan jag känner helt enkelt att jag är jag
varför ska jag ändra på det?

Ska man gå och tänka på typ den har finare näsa/lår/mun än jag osv varje
dag hur skulle man då orka vara sig själv? Visst kan jag klaga på mitt
utseende, ben osv men jag står ut med det - jag är jag ingen annan. Så nej
du, jag klarar mig bra som jag är.
Har jag problem med någonting så får jag väll ha det, men jag tänker aldrig
någonsin gå runt och tänka på att jag vill vara någon annan. Löjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0