DAG 1 - PRESENTATION OM MIG

Jag heter Annah maria frisk Stefanson, 1993 den 27 mars såg jag dagsljus
för första gången. Jag är alltså just nu 17 år. På dagarna går jag i skolan
på ett program som heter IT Media, jag går där för att jag älskar att fota men
även för att jag inte riktigt vet vad jag vill bli. Därför valde jag en linje som
jag kan göra saker som jag älskar på. Annars är jag en väldigt sprallig
men glad tjej som ofta får mycket överskotts energi och kan därför få himla
humörssväningar, men dem som jag får det på skrattar bara åt mig
- för dem vet att jag har det utav kärlek.

På min fritid så spelar jag fotboll i Brynäs IF/FK, ett kanon gäng med brudar
är det. Även så fotar jag, umgås med min pojkvän och vänner.
Den vän som ligger mig närmast om hjärtat just nu är Lina, hon förstår mig
mycket bättre än alla andra, är super snäll, go och lyssnar alltid.

Mina föräldrar har varit skiljda så länge jag kan minnas och därför bor jag
i två hem. Ena hemmet består utav min mamma, hennes man, våra 3 katter
och min pojkvän. Andra hemmet består utav min pappa, hans fru, deras
2 barn och min pojkvän. Jag trivs som jag gör, man ska inte klaga helt enkelt.

Jag har även två storebröder men båda har flyttat hemifrån, dock så älskar
jag dem nå grymt mycket för det. Dem ligger mig närmast om hjärtat
fastän jag inte visar det. Dem är en riktigt stor del utav mig!

Som ni nog redan förstått så har jag även en pojkvän, Victor heter han.
Vi har varit tillsammans i 17 månader, det har varit både bra och dåliga
dagar som vi haft - men mest underbara. Ångrar inte en sekund tillsammans
med honom, det ska ni veta.


jag och min mamma, längesen - men dock så söta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0