ÅRET 2010

Tänkte skriva lite om vad som varit minus och vad som varit plus år 2010.
Även så tänkte jag skriva ner lite vad jag tänker satsa på 2011, vad jag vill
uppnå och vad jag har för nyårslöften. Vad sägs som det? Tycker det låter kanon.
Såååå.. Här kommer det!!
--------------------------------------

- Alla sjukdomsfall som jag haft
- Gick om första året på gymnasiet pga sjukdomarna
- Min rygg som krånglar till allting så oändligt mycket
- Att jag inte kunnat spela fotboll som jag vill
- Farmor skrämde livet ur mig, trodde hon skulle dö


+ Lina började på samma linje som mig när jag gick om
+ Jag har haft Victor heeela 2010
+ Har kommit min pappa mycket närmare
+ Ingen i släkten har dött trots tusen sjukdomar, fall och operationer
+ Jag har kunnat tränat mer än 2009
+ Min och Victors årsdag



.. Vad vill jag uppnå med 2011 egentligen?
* Jag ska träna mycket mer än 2010
* Få ett bättre självförtroende och bättre självkänsla
- Gäller speciellt inom Fotbollen
* Åka utomlands på sommaren (mitt största mål)
* Klara första året på gymnasiet, grymt viktigt för mig
* Börja tänka mer på vad jag äter - äta bättre

.. Vad blir då mitt nyårslöfte?
Jo.. Det ska ni få höra!! Mitt nyårslöfte är att hålla kroppen i trim och
börja ta hand om mig själv mera. Jag ska träna mera, äta bättre,
ha mina mål och rikta all energi framåt - aldrig hänga upp mig på det
förflutna som sagt.
Nu äre fullfart framåt som gäller för att bygga fram mitt självförtroende
igen. Det måste verkligen fram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0