VILKEN DAG..



Gick till skolan, efter ett tag mådde jag dåligt som attans. Gick till skolsyster
och fick tablett.. Började må illa när febern gick ner, så ja satt mig inne på toa.
Mamma hämtade mig och jag åkte hem, somnade i typ två-tre timmar.

När mamma kom hem och såg vilka tabletter jag tog förstod hon varför ja mådde
ännu sämre, åt nå slags migrän tabletter.. Inte okej!
Nu har jag vaknat igen, har blivit omnhändertagen av min kära pojkvän som nu
åkt iväg på träning tyvärr. Men nåja! Nu ska jag komma på ett mer
roligt inlägg åt er, sjuka pussar ifrån annamedh


Kommentarer
Postat av: Filippa

Krya på dig!

2010-08-30 @ 22:11:04
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0