DRÖM ELLER VERKLIGHET?


Sitter just nu på rast, saknar min säng nå jävligt mycket - men ska försöka ta mig igenom hela skoldagen.
Imorgon & på torsdag är jag ledig vilket är förjävligt skönt. Efter lunch ska jag iaf till kuratorn, ska nog
gå bra - skönt att få prata ut lite i alla fall.

Justja haha, vet ni? När jag vaknade imorse så trodde jag att jag hade drömt att Victor sa till mig att jag
hade förlorat på mitt tipp, men det kändes så verkligt så när jag vaknade frågade jag Victor om det
verkligen var sant att Finland bara hade spelat oavgjort, och det vare. Jävla skit, blev så arg!! Men jag
är osäker om jag tog med kryss eller inte, får kolla när jag kommer hem. HÅLL TUMMARNA!!!
griniga pussar, Annah


Kommentarer
Postat av: Sara

Ha en fin dag :)

2011-05-03 @ 11:24:13
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Maria - fashionstars ☆

själv sov jag ut ordentligt imorse :)

2011-05-03 @ 13:46:46
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0