Min fina


Denna skönhet köpte jag hem igår, samt en svart tshirt, en randig blå/vit
tshirt, ett par skor och fyra skålar till mig & Victor som vi ska ha på stranden
och sådära. Måste säga att jag är gryyymt nöjd med klänningen! Den satt
perfekt, som om den vore sydd för just mig. Haha!

Hur är ni? Måste ni ha äkta märkes saker? Måste man ha det?
Jag är rakt emot, jag behöver inte converse för att känna mig som en
människa. Jag kan skor som ser nästan likadana ut fast dom har inte
märket - dom är lika skön bara det att dom utan märke är typ 500 kroner
billigare.

Varför ha det dyra bara för märket ? Jag spar dom där 500 kronerna istället
eller så köper jag annat för det. Medans ni står där utan pengar, siktar jag in
mig på utlandsresa. MOHAHA! BYEEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0