MYS MED FIA

När jag kom till innebandyn fick ja reda på att sötfia var inne i ishallen. så gick
över dit tills lillebrors innebandy började. dem vann iaf med 22-1!
Missade sista perioden för jag och fia bestämde oss för att gå till tempo och köpa
något att äta innan vi kikade på min prins match. dem vann med 4-0!!
Bara vinster idag, kanon ju!!

Nu ligger jag i sängen med min prins, ska bädda ner oss nu. Hoppas på att somna
snart så jag orkar med skolan imorgon. Det värsta är att jag sitter iskolan medans
mina småbröder är ledig en dag till, och vet ni vad dem ska göra imorgon???
Åka längdskidor... Stackars mig som är iskolan när dem får ha så roligt :(
Men nu lär jag kila, hörs imorgon. pusselipuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0