GÅRDAGEN & IDAG

Gårdagen, Lördag.
Efter tråkigheter så åkte jag och pappa ut till Sandviken för att se mina brudar spela sin
sista match i tidningscupen 2011. Gick inte såååå bra men vafan, vi taggar om och kommer
igen - eller hur då brudar??
Vi stannade sen och kollade på en till dammatch, inte så rolig så vi gick in i göranssons arena.
Jag har aldrig varit där inne förut plus att det var fotboll även där.
Vi fastnade vid en match där det var kasnke p16 eller p15? Hofors var det iaf, dem spelade
riktigt rolig fotboll där och gjorde en hel del snygga mål!

Idag, Söndag.
Nu äre söndag, har vaknat och ätit frukost - pappa och dem har åkt till kungsberget så nu
sitter jag här hemma själv, som vanligt..
Tur att det finns skidor på tv som gör en lycklig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0