DAG 22 - DET HÄR UPPRÖR MIG

Det här upprör mig..
Finns miljoner saker som upprör mig men miljarder saker som inte upprör mig.
Men kan nämna en sak som upprör/jag stör mig på. Hur folk beter sig, hur vuxna
behandlar sina barn. Man tror att många barn har en bokstavskombination eller något
men så är det bara föräldrarna som behandlar barnen så att dem beter sig dåligt.
Jag förstår inte!

Som när jag och mamma var på affären stod en mamma där med sitt barn, hon
stod i kön och barnet ville ha glass - mamman sa nej.
Till slut fick mamman gå ur kön för barnet gav inte upp, så gav hon sig till slut
så skulle han få nå glasspinnar. Men det var inte bra nog för honom så han började
gråta för han ville ha blandade glassar och allt, som va mycket dyrare och till
slut fick han det. Är det konstigt att barnen är som dem är om dem alltid ska få
som dem vill? Jag förstår bara inte.. Gör ni?

En annan sak som upprör mig är hur fans beter sig, i både fotbollen och hockeyn.
Dem slåss och beter sig illa. INTE OKEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0