LISTA.

Lista

1. Jag tycker om att vara spela fotboll, umgås med min sambo & mina vänner
2. Hemma är alltid hemma - alltså BÄST.
3. Jag ångrar att jag inte umgåtts så mycket med mina far/mor-föräldrar på sista tiden
4. När jag har gått och lagt mig så somnar jag oftast direkt
5. Jag är en väldigt känslig person
6. Något som irriterar mig är när jag ingenting är som jag vill att det ska vara
7. En mamma är den jag litar mest på
8. Min största skräck är sprutor
9. När jag var barn var jag sprallig och alltid busig
10. Jag lider just nu, väldigt mycket
11. Killar är något som är bra - vi alla behöver killar
12. Jag behöver en fet kram varje dag av min sambo
13. Jag avskyr lögner och att jag är jätte osäker
14. En pappa är en tokiga i familjen
15. Jag önskar att allting slutar bra, som i sagor.


liten tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0