FRÅGOR

Namn - Annah Stefanson 
Piercingar - Öronen
Tatueringar - Inte en enda.
Längd - ca. 168
Skostorlek - 37
Hårfärg - brunt med slingor
Fräknar - nej, brukar få nån enstaka på sommarn
Moto - ge aldrig upp
Önskar du att du bodde någon annan stans - ibland
Dricker du? - ibland, inte så ofta nuförtiden
Röker du? - absolut inte
Vilket schampo använder du? - det här nya som får håret att känna sig som hos frisören
Vilken parfym använder nu? - goldennånting (?)
Vad är du rädd för? - höjder, ormar, små kryp & flyga
Gillar du att tvätta? - absolut, min favorithoppy.. ELLER???
Gillar du berg- och dalbanor? - näfifan, hatar karuseller. TUR att vicke är likadan!


Senaste...
Fimen du hyrde? - prinsen & jag 3
Filmen du köpte? - Sex & and the city 1
Låten du hörde - shake ya ass
Låten du laddade ner? - ingen aning, lyssnar oftast på spotify
Personen du ringde? - mamma
Personen som ringde dig? - victor
TV-program du såg? - våra bästa år


Favorit...
Låt - har ingen direkt favorit låt. finns sååå många bra!
Sak att göra - umgås med V och spela fotboll
Sport - att spela, fotboll. att titta på, hockey.
Dryck - cider
Kläder - sommarkläder, short&linne eller klänning
Film - svårt. men något ja&V brukar kolla på när vi har tråkigt är Greveholm haha
Bil - fan vet ja, haha
Serie - cougar town, landskampen, himym & 2½ män

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? - jajamensan
Gråtit över en flicka? - ja
Ljugit för någon? - ja, det har nog alla. men endel är för bra för att erkänna det
Varit i slagsmål? - inte snälla jag inte
Blivit arresterad? - icke
träffat någon från internet? - ja

Antal...
Gånger du varit kär? - 4 trorja
Gånger ditt hjärta ¨brustit¨? - många. men V har lagat det!
Hjärtan brustit på grund av dig? - 2 vad jag vet
Tjejer du kysst? - på fyllan vet jag men vet inte hur många haha
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? - oj, svårt. ganska få
Gånger ditt namn varit med i tidningen? - vunnit tidningscupen, kastetcup å sånt med fotboll

Senaste...
Boken du läste? - GP
personen du fick e-mail från? - Min idrottslärare
Personen du fick brev av? - h&m
personen du fick sms av? - frida
Gången hela din familj åt middag tillsammans? - haha oj. lördags trorja
Saken du köpte? - amigo åt mig o V igår

Random...
Vad har du gjort idag? - vaknat, lagat spagetti, ätit 
Var det kul? - ohja, skrattade genom heeela måltiden
Brukar du svära mycket? - nja, brukar inte märka när jag gör det iaf
När stiger du upp på morgonen? - drygt halv sju när det är skola
Har du på dig? - långisar, under kläder, strumpor, linne & tjocktröja
Vad ska du göra ikväll? - titta på landskampen med V
Vad är du allergisk mot? - laktos, nötter, jordnötter, gräs & pollen
Vart har du ont? - halsen
Använder du hårspray? - inte varje dag
Kan du stå på händer? - har inte försökt sen 6an(?) haha
Håkan Hellström eller The Ark? - håkan hellström
Salt eller socker? - SALT
Gillar du ketchup? - finns nästan inge värre än ketchup
Är du glad nu? - jadå, om ungefär en timme kommer V hem
Var du glad igår? - varierade
Vad dansar du till? - musik
Stockholm är...? - en fin stad, där bor typ.. alla mina kusiner
Göteborg är...? - den staden jag vill bo i när jag blir stor
Kan du sjunga? - alla kan sjunga, sen är det olika fint haha
Spaghetti eller makaroner? - beror på vad det är till men spaghetti, yuummie
Land du vill besöka? - USA, Grekland, Frankrike(Paris), Spanien, Turkiet(igen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0