STÄDA VAREJA.



Gick till skolsyster med ryggen idag, har ju svällt upp igen. Fattar inte? Hon trodde jag hade
fått vätska i ryggen så att ja lära tömma den. Så fick tid dirr hos min läkare och
slutade då en timme tidigare. Gick bra, men äre kvar om en vecka blire hej läkare igen.
Less på detta nu!! Så när ja kom hem skulle jag och Victor börja städa men icke, han hade
tidigare träningen så det sket sig ju också. nu har jag duschat och får börja städa
själv. men då onsdag, ja.. då ska han minsan då städa ska ni veta!

en bild ifrån en av alla mysiga dagar i somras, saknar't - verkligen!
vi hade aldrig problem då, nu är allt problem hela tiden. saknar
tiden då allting bara flöt på, då det bara var du och jag ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

är de dåligt mellan er? :(

ni som är så fina tillsammans..

hoppas de fixar sig!

2010-11-26 @ 06:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0