UTAN VARANN SKULLE VI FÅ FNATT

Blev lite skönare när Victor kom hem, vi kollade på två filmer.
Kanon filmer! Kommer inte ihåg va dem heter men ska kolla
uppe det så rekommenderar jag dem till er senare, kanon va?
Vi har nyss spelat lite yatzy, jag vann - två av tre gånger.
Kung eller kung? Ögonen rinner så ser knappt om jag stavar
fel, så förlåt om jag gör det iaf :) Nu ska vi lyssna/hålla koll på
lite hockey och kanske spela lite mera spel. puss!

utan varann skulle vi få fnatt
utan varann skulle vi få fnatt
inte fatta ett skvaaaaatt
♥♥♥♥♥♥♥♥



Kommentarer
Postat av: caroline

så fina tillsammans!

2010-12-11 @ 00:17:52
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0