GODDAGENS!!



Mina tjejer.

Hejsan och godmorgon kära bloggläsare!!
Nu har jag varit iväg underdagensgång och stöttat min kära lillebror när
han spelat fotbollscup, gick jätte bra! Dem vann alla matcher.
Nu är jag hemma och har precis fått reda på att min match är inställd imorgon,
riktigt tråkigt!! Nåja, så kan det vara ibland.

Funderar på att gå ut och springa eller ta en powerwalk nu och sen duscha,
eller så hoppar jag direkt in i duschen. Vi får se!
Men har inte en blekaste aning på vad kvällen har att bjuda på faktiskt.
Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv: Aw, vad gulligt :) Okej, men skönt med något nytt iallafall :)

Absolut! Och tur är väl det :) <3

2010-08-28 @ 14:00:40
URL: http://lovisasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0