IDIOTER !!!!

Min sista uppdatering för idag, så ni vet! är sjukt arg just nu. Valbo har åkt ur division 1, med
andra ord förlorat matchen idag. Är helt arg!! Valbo har varit det bättre laget i nästan ALLA
sina matcher men dom har inte millimetrarna på sin sida, det är galet!! Är så ledsen....
Dom andra lagen spelar inte ens hockey, dom spelar äckel hockey...... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!
och det som stör mig mest är att när jag går ut hallen så säger speakern typ hejdå det var
sista matchen för säsongen ses nästa säsong igen.
så står en tant från skedvi/säter och ba: I DIVISION 2!!!!!!
och jag blev så arg, så jävla arg. grabbarna är alltså ledsen, arg och besviken hur fan kan
man vara så jävla dum att skrika nå sånt? inge hjärta alls!!!!!!!!!!!!!!
och vafan spelare för roll för skedvi/säter om valbo åker ur? DOM VINNER INGENTING på
det.. jävla idioter!!!!

galet arg är jag, idioter. ska iaf mysa med min prins, trösta han när han kommer hem. för
jag vet att grabbarna var värda sin division 1 plats, inget annat jävla lag. dom var bättre
emot BÅDA lagen som gick upp och det är förfan skandal!!!! HATAR DETTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0