SVAR TILL ANONYM



Nej det är inte dåligt emellan oss men som alla andra förhållanden så
har vi våra upp- och nergångar. Som jag sagt förr, livet är som en
berg-ochdahlbana - det är även förhållanden. Ingenting är någonsin
alltid bra och så kommer det alltid att vara.
Jag har inga som helst planer på att lämna Victor för jag älskar
honom men ibland så är inte allt så lätt som sagt. Men han är min ♥
-------------------------------------------------

Men vi skulle behöva lite lugn och ro tillsammans, det kan jag lova. Vi
ägnar aldrig tid åt varandra längre. Därför ber jag er, från djupet av
mitt hjärta. Snälla, rösta oss så vi kan vinna den här utlandsresan?
Tryck här


Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

sv: hehe jaaa :D<3

2010-11-26 @ 17:21:16
URL: http://Http://Jilliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0