NYA HÅRFÄRGEN



Vad tycks om min nya hårfärg? Är ganska nöjd faktiskt.
Kanske lite mörkt, men hur får man det i precis den färgen man vill ha? Ja det är frågan.
Så nu får det bli såhär, i alla fall ett tag haha. i alla fall, var ner på stan idag med Vicke och
köpte en träningströja, en svart - har ju bara blått sen sju år i huge och fyra år i ifk gävle.
Inte så konstigt va? Träffade även sötaste Lina, så skönt! Tur att vi träffas på torsdag :)

Men vet ni vad då? Jag har svällt i ryggen, längst ner. Vet absolut inte vad det är men
har det inte gått ner tills imorgon får jag fråga alex om nå tips på träningen. Just nu gör
det ont som attans, kan bara ligga på sidan, blå är jag också - buhu.. Stackars miiig!
Men nu lär jag kila, Vicke kommer snart - seee yaa


Kommentarer
Postat av: Mizuki

aah jättefint håret är!^^

2010-11-02 @ 01:13:32
URL: http://mizukis.blogg.se/
Postat av: Cissi

sv: jaha turkiet? har faktiskt aldrig vart i turkiet! jag saknar egypten!!! :(

2010-11-02 @ 09:58:00
URL: http://cessey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0