ANNAH STEFANSON.

Den 27:e Mars 1993 ploppade en flicka ut med brunt hår, det var jag.
Jag blev hennes mors lilla ögonsten. När jag sedan fyllde 1 så skiljdes
mina föräldrar men inte led jag av det, jag hade min storebröder dessutom
som älskade mig - för jag var ju så söt.

Jag är bosatt i Gävle, i två hem. Ena är hos min mamma tillsammans med
hennes man och tre katter andra är hos min pappa tillsammans med
hans fru och hans två nya barn. Både mina storebröder har flyttat hemifrån
men jag har min pojkvän till sällskap som inprencip flyttat hit.
På min fritid så spelar jag fotboll, umgås med min pojkvän och lite med
Lina, min käraste vän. Jag fotar ganska ofta eller ja, när jag har tid
och lust. Mina tre käraste saker att fota är två av mina katter och min
älskade pojkvän, även naturbilder. Älskar det!

Jag är 17 år och har gått om ett år på gymnasiet p.g.a. sjukdomar och
därför går jag nu första året på IT Media programmet. Där går även
min käraste vän Lina, så det underlättar att jag har gått om ett år.
Jag är väldigt skoltrött men försöker kämpa på så gott det går i alla fall.

Mina drömmar är att en dag kunna flytta ifrån Gävle och skaffa ett
stadigt jobb i Göteborg, men än är det bara drömmar som sagt.. Har
även planer på att den här sommaren ska bli den bästa någonsin,
planerar nämnligen en utlandsresa nästa år med V, L & D :)
det var lite kort info om mig, fråga om de är nå mer ni vill veta.


en liten Annah, 9 år?


en lite större Annah, 17 år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0