SLUT SOM ATTANS

Nu är jag trött efter att ha tagit en varm dusch! Har bakat tre olika sorters muffins varav en
sort vi fick slänga för dem blev inge bra, eller ja.. Slänga och slänga, dem hamnade i Victors
mage haha. Men vi har då gjort chokladmuffins, vanligamuffins och kladdkaka! Gott!
Är glasyr och så på muffinsen, kanoners.

Nu ska jag titta på big brother, och ja.. jag har fastnat! trodde inte jag skulle det men det
gjorde jag. känner mig patetisk haha! men nu ska jag vila, är trött som attans, febern är
på och köttlarna svällda. Imorgon väntar iaf samtal med rektorn och mentorn, får se om
det kommer någon vart, hoppas på det. Hörs imorgon!

GE MIG TILLBAKA DANMARK'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0