SJUK..ARE

Mådde ju sämst igår.. Men hade ingen feber till en början, bara förkyld så åkte iaf
på V's match med alvedon i kroppen, så det gick bra. Men dem hade ingen typ
festis så jag drack bubbel vatten, typ loka då.. Vilket blev kaaaos i magen.

Så när vi satt i bilen påväg hem började jag frysa som attans, så när vi kom hem så
spydde jag. Så mådde jag illa och frös ännu mer, så när jag kom hem till Bomhus så
hade jag över 39 graders feber.. Jippie???
Så jag har sovit på en madrass i natt med tusen näsdukar, halstabletter, isvatten,
avslagen cola & spyhink. Heja mitt liv??

Nu äre morgon, har iaf bara över 38 idag men mår inte skit bra.. Så fortsätter ligga på
madrass medans V får min sköna säng för sig själv.. Avis?? JAAAA!

Men nu ska jag vila igen innan jag ska försöka få i mig lite yoghurt, nervös för att spy
igen.. BLÄÄÄÄ. hejs!!

en sova över natt hos sterran!! gammal bild med andra ord.

Kommentarer
Postat av: therese

krya på dig då, annah! :)

2011-03-14 @ 14:30:36
URL: http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0