SÅÅÅ SÖTA

Efter att jag kollat på en massa utlandsresor så kände jag mig ensam, vilket händer lite då och
då med tanke på att jag är sjuk som jag är. Men min lilla Ida ville inte ens mysa med mig så jag
blev sur så sa jag högt för mig själv "jag vill ha en till katt". Rätt som det var så var jag inne på
blocket och såg en massa katter, alla är ju såååå söööta!! Skulle vilja ha allihopa.

Visade iaf mammas man en katt där och han sa "med lite tjat på din mamma så kan vi nog ordna"
en till katt. HEHEH! Hur mysigt vore inte det? Vore super mysigt! Får hoppas jag får en till kisse.
Vore bra för Ida också, hon behöver en lekkamrat - Olle & Lewis börjar bli så gamla!!

på sommaren är min bebis som mysigast!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0