HÄRLIGA LÖRDAG - 19 MARS

Vaknade av att hela rummet lös, även Victor. Solen sken in genom fönstret och jo, kvart
i nio klev mina ben upp och åt frukost. Gott! Yoghurt, macka & ägg - rejäl frukost med
andra ord. Första gången på flera dagar som jag ätit ordentligt!

Är ju inte riktigt 100 än så jag går tyvärr inte ut idag trots det härliga vädret... Vore skönt
med en promenad, men den får vänta. Victor är på stan, undra vad han kan göra där
såhär nära min födelsedag? hmm... Hehehehehe! Spännande!
Juste, jag ska fira min födelsedag med släkten den 26 mars, Lördagen alltså för jag ska
förmodligen till Falun på min födelsedag för att heja fram min älskling! Är jag inte för
underbar? Woow, världens bästa tjej eller vad? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0